Suomen työnohjaajat ry

Suomen työnohjaajat ry on vuonna 1983 perustettu koulutettujen työnohjaajien yhdistys. Sen tarkoituksena on luoda yhteistyömahdollisuuksia STOryn eettisiin periaatteisiin ja työnohjauksen koulutussuositukseen sitoutuneille, eri aloilla ja erilaisilla viitekehyksillä toimiville työnohjaajille.

Yhdistys tukee jäsentensä ammatillista osaamista järjestämällä erilaisia tapahtumia ja koulutuksia esim. joka toinen vuosi Työnohjauskonferenssin ja vuosittain useita täydennyskoulutuksia. Jäsenten verkostoitumista ja ammatillista kehittymistä tukee myös valtakunnallinen jäsentoiminta, jota toteuttavat vapaaehtoiset koordinaattorit eri puolella Suomea.

STOry pyrkii yhteiskunnalliseen keskusteluun hyvää työelämää koskevilla teemoilla. Työnohjauksen päivä toimii yhtenä tilana.

STOryn jäsenmäärä on yli 2800.