Uudistuneen Osviitta-lehden toimituskuntaan haetaan uusia jäseniä

Osviitta hakee jäsenistöstä täydennystä toimituskuntaan kaudelle 2019-2020

Suomen työnohjaajat ry:n ammattilehden Osviitan toimituskuntaan kuuluu päätoimittajan ja editoivan toimittajan lisäksi 4–6 STOryn hallituksen nimeämää toimituskunnan jäsentä. Toimituskunnan jäsenet ovat yhdistykseen kuuluvia työnohjaajia, ja he edustavat monipuolista työnohjaukseen liittyvää asiantuntemusta. Tehtävän kannalta on eduksi, jos toimituskunnan jäsenellä on kokemusta lehden toimittamisesta.

Tehtävät:

• Osallistuu aktiivisesti lehden koko toimitusprosessiin: ideointiin, juttujen tilaamiseen kirjoittajilta, tekstien editointiin sekä oikolukuun.
  • Kirjoittaa juttuja ja tekee haastatteluja.
  • Hankkii mahdollisuuksien mukaan ilmoituksia.
  • Hankkii lehtipalautetta laajasti lukijakunnalta toimituskunnan käyttöön.
  • Osallistuu aktiivisesti lehden jatkuvaan kehittämiseen toimituskunnassa.
  • Osallistuu 4–6 kertaa vuodessa järjestettäviin toimituskunnan kokouksiin.

Arvostamme osaamista, jota jäsenelle on kertynyt aktiivisesta työnohjauskokemuksesta suomalaisessa työelämässä tai työelämän tutkimuksesta.

Toimituskunnan jäsenen toimikausi on kaksi vuotta. Toimikausia voi olla peräkkäin useita.

Toimituskunnan jäsenen tehtävä on STOryn vapaaehtoistyötä. Toimituskuntatyöstä maksetaan 100 euroa/ilmestynyt lehti. Lisäksi matkakulut korvataan yhdistyksen kuluohjeistuksen mukaan.

Hakemus:
Odotamme sinulta napakkaa hakemusta. Perustele siinä lyhyesti, miksi haet aktiiviseksi Osviitan toimituskunnan jäseneksi. Kerro myös näkemyksistäsi, millaisia lukijoiden tarpeita Osviitan sisällön tulisi sinun mielestäsi palvella. Arvostamme myös mahdollisia juttunäytteitä.

Lähetä lyhyet hakemukset su 30.9. mennessä STOryn hallituksen ja Osviitan päätoimittajan käsiteltäväksi osoitteeseen info@suomentyonohjaajat.fi. Kirjoita viestin aihekentään ”Osviitan toimituskunta”.

Lisätietoja antaa päätoimittaja Heli Koppelo, paatoimittaja.osviitta@suomentyonohjaajat.fi