Haku: Työryhmä päivittämään STOryn kilpailutussuositusta

STOryn tavoitteena on tukea työnohjauksen hankintojen laadukasta toteutusta. Suosituksen lähtökohtana on avata työnohjauksen keskeisiä sisältöjä hankinnan ammattilaisille. Tämä suositus on suunnattu hankintayksiköille, yrityksille, järjestöille, yhteisöille ja kaikille niille, jotka kilpailuttavat ja/tai tilaavat työnohjauspalveluja.

Viimeisin Suositus työnohjauksen hankinnasta vastaaville hyväksyttiin 29.2.2020. Nyt on aika päivittää suositus sekä voimakkaiden työelämämuutosten että uudistettavan työnohjauskäsitteistön ja periaatteiden näkökulmasta.

Haemme jäseniä työryhmään, joka tulee työskentelemään tiiviissä yhteistyössä muun kehittämistoiminnan kanssa, joka STOryssa on meneillään. Ryhmä kootaan syksyn 2023 aikana ja se aloittaa työskentelynsä STOryn hallituksen evästämänä.

STOryn työryhmätyöskentely on vapaaehtoistyötä. Mahdolliset syntyneet kustannukset korvataan yhdistyksen kuluohjeistuksen mukaan.

Hakeminen

Oletko sinä etsimämme henkilö tähän tärkeään työryhmään, jonka työllä todella on merkitys ja vaikutus meidän kaikkien osalta?

Odotamme sinulta napakkaa hakemusta, joka kertoo, mikä saa sinut innostumaan juuri tästä työryhmästä. Ryhmän jäseniltä toivomme tietoa ja kokemusta työnohjauksen kilpailutuksista joko hakijan tai kilpailuttajan ominaisuudessa.

Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 29.10.2023 mennessä osoitteeseen info@suomentyonohjaajat.fi. Kirjoita viestin aihekenttään ”kilpailutustyöryhmä”.

Lisätietoja antaa:

STOryn toiminnanjohtaja Tuula Penttilä tuula.penttila@suomentyönohjaajat.fi